Seventeen

publicerat i Allmänt;
Japp, då sitter jag här igen och tänker skriva av mig lite ;p

Det har blivit en hel del solande och badande den här veckan, asnice! :D Förra veckan var det ju bara regn och moln och tråkigt, så nu har jag,sofia, emma och micke passat på att vara på stranden och njuta av solen (A)

Men jag träffade benjamin förra veckan också som jag aldrig trodde skulle hända, men det var bara trevligt :)

Jag blev lite irriterad igår när jag satt på bussen in till stan. Några fjortisar satt två säten framför mig och pumpade musik med sina mobiler så att hela bussen hörde det. Haha, vem fan gör det? :o Moget...

Idag så ska jag och sofia moppa in till stan och köpa en present till nathalie som fyller år imorgon :D Sen äre min tur att fylla år som är på söndag :D 17 år! Äre ens värt att fylla 17? Haha, onödig ålder tycker jag :p

Snart börjar skolan också..... Exakt om 2 veckor! BLÄÄÄÄÄ är vad jag tycker om den saken :(

Nej, nu ska jag inte skriva mer :p Måste in i duschen och göra mig klar för idag :)

Ha en bra helg! Det tänker jag ha (A)

Kommentera inlägget här :