The skies are blue

publicerat i Allmänt;
I förrgår kväll så hade jag och sofia ingenting för oss, så vi moppade till maxi och köpte varsin ben and jerry's som vi fick två för 89 kr så vi passade på att köpa varsin ;) Min var inte någon höjdare tycker jag, men sofia rekommenderar sin starkt :) När vi kom hem så satte vi oss vid tvn och slog på tv4+ och såg på "hur man blir av med en kille på 10 dagar" som är skitbra! :D

        
Min                                 Sofias              The movie =)

Igår så var jag och sofia på stranden och stekte! Det blev jättevarmt och jag kunde inte stå ut, och det finns stenar där som vi gick på och vi gick rätt så långt ut ändå^^ Haha. Men det var härligt :)

Hihi det blir soligt väder idag också, så jag och emma far ut till stranden idag med (A) Det blir säkert den sista solar dagen som vi kan ligga på stranden och sola.. Vilket känns grymt tråkigt :( Älskar att ligga på stranden. Det är livet! :) Sen ikväll så blire att fara och se på bio med emma och sofia :) The proposal blire att vi ser, vi har de bästa platserna så det kommer bli nice ;)

                                                               

Ihelgen så far jag, per och fabian till malin :D Jag har inte träffat malin på hela sommarlovet, så det ska bli roligt :) Vi ska spela fotboll med lite folk, så det ska bli asnice! :D

Now, I will seize the day, have a great weekend! Hugs and kisses =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av cecilia:

Hur var filmen?? :D skriv på sms ;) har nämligen funderat på att se den :D

Kommentera inlägget här :