I like it (A)

publicerat i Allmänt;

Hahahaha! Äre bara jag som garvar åt den? (A)

Ähh, lix när jag är här så kan jag berätta lite om dagen ;D

Men jag kom till skolan vid 10 och hade vi-timme, blev bara lite snack om allt möjligt. Men jag ska ta med mig fika tills nästa onsdag. Come on, ge mig nå tips? :D Sen blev det lunch och det var nån fiskgratäng, riktigt gott faktiskt :) Efter det så hade vi bara lite snack på idrotten om vad vi ska göra och så, sen slutade jag, 12.10!! :D Aaasnice!

Men jag kom inte hem förren vid typ två, bussen skulle gå 13.15, men den kom 13.30 :s Det tycker jag är jävligt irriterande när bussar är sena. Och fulla, jag hatar fulla bussar! Det värsta som finns.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och se första säsongen av lost som jag fick låna av emma :D



Hare fint!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JULIAKE:

HAHHA, serien var ju asrolig XD

Kommentera inlägget här :