Hard day

publicerat i Allmänt;
Idag har det varit en skit dryg dag. En massa dryga lektioner. Vi började som vanligt, 8.20 och vi skulle igentilgen sluta 15.40, men vi fick sluta typ 15.00 för att läraren skulle iväg på nått möte :D Då var jag så jävla less så jag kände mig som en zombie när jag gick från lektionen till skåpet :p

Imorn blire en skööön dag :D Vi börjar 10.00 och jag får skjuts till skolan av emma :] Sen ska vi bara ha en vi-timme då vi kommer att snacka lite. Sen ska vi ha idrott och där ska vi typ också bara snacka :p Och då slutar vi typ kring, 1- halv två kanske :D Asnice!

Nu har jag börjat träna innebandy igen också :D Jag började sakna det och kände att nu ska jag pröva igen. Eller jag har tränat nu 2 gånger och jag har saknat det grymt mycket känner jag :p  Lagstämningen (underbart), konditionen och bara få fara och ha kul och göra lite annat :)

HAHAHAHA! Classmate :D
Tjejen har verkligen varit saknad i sommar alltså! :D Btw, någon mer som kan? :o
Hihi, I'm back on track :D

Jag är alldeles slut i kroppen och i ögonen så ni får ha det så bra! Nattinatti

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Alexandra:

Haha! Det ser bra ut Jessica!

Kommentera inlägget här :