Back to school... Again

publicerat i Allmänt;
Då äre snart en vecka kvar tills skolan börjar igen :( :( :( I miss my classmates, annars så känns det bara drygt.

Men i lördags hade jag en liten tjejmiddag för att jag fyllde år, så jag bjöd på middag och tittade på lite filmer :) Jag fick en jättefin piercing och fransk manikyr (man kan säga nagellack) -->  Piercingen som jag fick :) Asfin!

Vi såg bla. en skräckfilm som jag hade laddat hem. The hills have eyes. Usch, den var bara äcklig och otäck. Men jag blev ändå tvungen att se tvåan också med emma och sofia :p


Jag var även på tårtbjudning hos nathalie igår vilket var trevligt, träffa allihopa tillsammans igen som var väldigt länge sen :) Julia har fått en hund!! :D :D Galet söt men väldigt busig ;) haha.

Idag så har jag och emma moppat in till stan och shoppat lite kläder :) Hehe, emma räknade hur mycket jag hade köpt för och det blev 1338 spänn :p Jag har nog aldrig shoppat för så mycket, men det finns jättemycket på stan nu ju :) Så det är värt det.
   Just nu sitter jag och ser på Jerry Springer :) Haha, det är ett ganska wierd program ändå med det är as roligt! Haha, de måste ha vakter för att dom som kommer dit inte ska döda varandra.. Eller nått ;p

Kommentera inlägget här :