Underbart

publicerat i Allmänt;
Äntligen börjar värmen på att komma! Jag och mina friends for och tränade lite brännboll inför brännbollsyran som vi ska delta i och vi försöker förbättra slagen och lyrorna ;) Jag taggar!

Nu har det gått en till vecka av skolan, och nu är det bara 2 HELA veckor kvar av skolan. Jag fattar inte än.. Nu till veckan åker fredagen bort sen nästa vecka åker måndagen bort. Sen kommer det en hel vecka, sen efter det blir vi lediga torsdag och fredag. Vi är lediga en hel del nu och jag hoppas att tiden går lika fort som den alltid har gjort! :D

Igår var det ett underbart väder och jag hoppas att det blir lika bra väder idag också, men det blåser lite mer idag så det blir nog inte lika varmt, men man kan ju alltid hoppas. Jag, Petra och Sofia ska även fara idag också och träna lite mer brännboll. Jag tycker det är jättekul och det är aldrig fel och bli lite bättre (A)
Jag måste bara uppge att jag och min familj käkade ute igår för första gången sen vintern! :D Så underbart.

Kött och potatisgratäng, som efterrätt grillade marshmallows.
Vitskärsudden!

Kommentera inlägget här :