Påsken är här

publicerat i Allmänt;
Äntligen så har påsken kommit och vi har fått påsklov :D Dessutom så börjar snön försvinna och jag har faktiskt tagit fram moppen :D Älsklingen som jag tar med överallt om jag ska nånstans. Men den är ju strypt och går bara 45km/h och det är ganska så drygt kan jag säga. Men jag har övertalat pappa att ta bort spärren annars så köper jag en annan moppe som inte är det, och det gillade han tydligen inte :) Så han har då sagt att han ska göra det när all grus är borta på vägarna, hoppas han håller det. Annars!

Så på påsklovet så blir det nog inte så mycket gjort. Bara vara här i tråk obbola antar jag. Hoppas på att få komma till Malin så far vi till bygdsiljum med Linnéa och åker lite snowboard :D Men hon är inte lika taggad på det som jag är :( Sen så ska jag nog till iksu också någongång här i veckan hoppas jag :)

Nu sitter jag och väntar på maten som blir grillat kött med pommes frites tror jag :D Första ute grillat kött sen sommaren! Muuuuums!

Jag har beställt hem såna här koss hörlurar som typ alla har som jag tycker är jätte bra! Men enda nackdelen är väll att man inte kan ha så högt ljud när man är bland folk. För att det hörs ut rätt så bra.

Glad påsk!




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emlin:

jag har sådna hörlurar,dom suuger när man ska ha dom bland folk men när man är hemma funkar dom suuuper ;)

Kommentera inlägget här :