Greeat!

publicerat i Allmänt;
Idag tycker jag att jag har varit riktigt duktig, har bara gjort nytta.
  • Knytit ihop tidningar och skrivit papper till dom.
  • Suttit på rumpan och riktigt dammsugat rent min matta från alla hårstrån och sånt skit, tog 20min xD
  • Dammsugat rummet.
  • Skurat bokhyllan, skrivbordet och småsaker.
  • Bytt sängkläder.
  • Pluggat svenska och datakunskap.
  • Sist men inte minst hann jag även med att se wipe out med lite vänner! :)
Erkänn att jag bara har varit duktig! Just nu längtar jag tills jag blir trött så jag får lägga mig i den ny bytta sängen.. Det är så underbart skönt när man har bytt sängkläder, det luktar så otroligt fräscht och jag riktigt njuter av första natten.

Men jag tror att jag måste skriva lite grann till på svenska bokanalysen innan jag kan börja njuta..

Kommentera inlägget här :