wiieee!

publicerat i Allmänt;

äntligeeen har pappa fixat så att jag kan ha internet på min bärbara dator som vi har fått från skolan :D yeeees :D
just nu sitter jag och gör läxa, börjar bli riktigt uttråkad.. men jag är klar med citaten ialla fall :D
vi skulle välja ut 3 citat från en artikel och den handlade om att man ska säga och skriva förskola istället för dagis.
så då skulle vi välja ut 3 citat sen skulle vi säga varför vi valde det, det kanske inte låter så svårt men jag tycker det är svårt.. speciellt när det bara står typ samma saker hela tiden.. ajja, jag är glad att jag är klar med det nu ialla fall :)

ihelgen så har det mest bara varit lugnt. varit och grillat med kompisar och spelat match typ :)
den här matchen gick inte heller som planerat.. nu måste vi vinna några matcher! HEJA OBBOLA/SANDVIK!!!
imorn och på torsdag ska jag till tandläkaren.. jag ska dra ut 2 tänder imorn och 2 tänder på torsdag, känns inte så speciellt frestande. men sen kan man få min jävla tandställning som jag har väntat på ett antal år nu. ÄNTLIGEN säger jag bara!
asså, jag har aldrig skrattat så mycket på länge tror jag.. han är ju så jävla söt! :D speciellt när han gråter också,



HAHA! :D

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

den videon är ju sjukt rolig :)

2:a kommentar, skriven , av PetriZz:

Men tänk vad fina tänder du får sen! :D

Kommentera inlägget här :