kallt!

publicerat i Allmänt;
guud vad skönt det är med höstlov! jag har faktiskt lyckats att sova ganska länge ialla fall :D
måndag och tisdag vaknade jag 9.45 och idag vaknade jag 10.10 !!! otroligt för min del, hur skönt som helst :D
det har inte hänt så mycket under denna vecka än, såg på en jätte bra film igår, cold mountain med emma,sofia och julia :D

jaha, idag måste jag baka.. för att ikväll så ska jag och några till stå och servera det i holmsund från 19-21..
det kan nog bli kallt, måste nog klä mig ganska mycket.

på fredag så ska jag till malin igen med per och fabbe, vi ska typ se film och nått mer, det blir nog roligt :D
och på lördag så blir det halloween fest med tjejerna, även det blir nog jätte roligt :D

det börjar bli sviiiiin kallt ute! det var minus grader igår, och det är typ is på vägarna.. :(   inte roligt,

haree!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av persika:

ni ska väll stå inne och servera, och så kallt tror jag inte att det är inomhus ;p

Kommentera inlägget här :