hahah :D

publicerat i Allmänt;
jajjamen, det blev mycket till lagfest, 7st, :D hah, men det var trevligt ändå :D
först for vi till holmsundpizzerian och käkade, sen gick vi till konsum och köpte godis sen for vi hem till maria och såg titanic :P hon hade inte sett hela därför var vi tvungna att se den :P men när det närmades mot slutet så ville inte jag och emma se mer så vi for hem, men dom andra skulle ändå fara hem typ 20min efter att vi for så, men jag klarar ju typ inte att se slutet, mina ögon skulle ju vara nära att avlida ;D men det har varit jätte trevligt och mysigt :D
tack för den kvällen tjejer! <3

imorgon har vi en match mot ö-vik hemma i obbola, nu jäävlar ska ni få se på andra bullar! vi ska vinna nu!! :D
önska oss lycka till, det lär vi behöva ;P
nu har jag äntligen dragit ut mina tänder, så nu äre bara att vänta på tandställningen.. hoppas att det inte blir så långt bort..  men vilken färg ska jag ta på rälsen? grön kanske? hah ;) haree!

 
HEJA OBBOLA/SANDVIK!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av cia:

Lätt värt med lagfest ändå ;) vi får försöka dra ihop en till! =)

Kommentera inlägget här :