snöö

publicerat i Allmänt;
då vare första advent då, tiden går ju förjävligt snabbt :P men det är bra, då blir det snabbare jullov :D fast jag har ingen planerat, men det är ju alltid skönt med att vara ledig :D

men jäklar vad mycket snö det har kommit! men just nu så regnar det så det kommer att vara borta inom nolltid..
riktigt jävla onödigt.. nu kommer det att vara slask och blött och kallt och förjävligt :( fyfaaan..
det kommer säkert inte att vara nån snö på julafton eller nyår heller tror jag bara för att det kommer så mycket nu, det skulle inte förvåna mig det minsta, men man kan ju alltid hoppas på att det slutar att regna och att det håller sig :D

man har då varit förkyld hela veckan och inte fått träna någonting.. jag saknar träningen, hoppas att jag kan få träna imorn :D jag har fortfarande lite jävla rethosta kvar som gärna kan få försvinna.. då skulle jag ha varit väldigt tacksam!

men nu kom sofia så jag ska vara social med henne, haree!

Kommentera inlägget här :